همکاری انجمن روانشناسی ایران با کمیته فرهنگی فدراسیون

همکاری انجمن روانشناسی ایران با کمیته فرهنگی فدراسیون

هماهنگی های اولیه برای ایجاد و برقراری همکاری های علمی و پژوهشی میان انجمن روانشناسی ایران و کمیته فرهنگی فدراسیون انجام شده است.

این مطلب را رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران گفت و افزود: به منظور معرفی فرهنگ، آیین و مرام پهلوانی به روش علمی و با توجه به اینکه ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی از منظر روانشناسی از ارزشهای علمی و عملی قابل توجهی برخوردار است که تاکنون آنگونه که باید و شاید، مورد توجه قرار نگرفته است.

دکتر میلاد محقق گفت: ویژگیهای موجود در این رشته فرهنگی،هنری و ورزشی می تواند نظر افراد علاقه مند به مباحث علمی را به خود جلب کند و بسیاری از مشکلات مردم در حوزه روانشناسی را کاهش دهد و این امر با همکاری انجمن روانشناسی ایران و فدراسیون قابل اثبات است.

وی گفت: زبان نسل امروز زبان دانش است و انتقال مفاهیم مربوط به آیین پهلوانی از طریق مبانی علمی باعث جذب و جلب افراد جامعه امروزی خواهد گردید که با همراهی انجمن های علمی این امر میسر می شود و بزودی اخبار مربوط به چگونگی این همکاریها به اطلاع عموم خواهد رسید.

او در پایان با بیان این مطلب که اینگونه برنامه ها مورد تاکید و حمایت آقایان طالقانی و خوشجان، سرپرست و نایب رئیس فدراسیون است از همه علاقه مندان دعوت کرد تا در این زمینه با کمیته فرهنگی فدراسیون همکاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد