همایش "نقش فرهنگ پهلوانی در کاهش جرائم و بزهکاریهای فردی و اجتماعی جامعه"

بزودی برگزار می شود:

همایش "نقش فرهنگ پهلوانی در کاهش جرائم و بزهکاریهای فردی و اجتماعی جامعه" 

 

بزودی همایش "نقش فرهنگ پهلوانی در کاهش جرائم و بزهکاریهای فردی و اجتماعی جامعه" با همکاری و مشارکت قوه قضائیه برگزار می شود.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی با اعلام خبر فوق گفت: به منظور بازشناسی شکلی و محتوایی فرهنگ و آیین پهلوانی و نقش آن در بهبود مهندسی رفتارهای فردی و اجتماعی و به تبع آن کاهش جرایم و بزهکاریهای فردی و اجتماعی جامعه، همایشی تحت عنوان "نقش فرهنگ پهلوانی در کاهش جرائم و بزهکاریهای فردی و اجتماعی جامعه" برگزار خواهد شد.

دکتر میلاد محقق گفت: این همایش با همکاری کمیته فرهنگی فدراسیون و معاونت های فرهنگی و پیشگیری از جرایم و حفاظت اجتماعی قوه قضائیه برگزار می شود و ما امیدوار هستیم که پس از برگزاری این همایش برنامه های علمی و عملی موثری در سطوح مختلف طراحی و اجرا شود.

وی گفت: با توجه به اینکه عناصر شکل دهنده جرم می توانند تحت تاثیر مفاهیم نظری و عملی فرهنگ پهلوانی قرار گیرند، این نوع همکاری ها، آثار و تبعات مثبت زیادی را به دنبال خواهد داشت و ما بر این عقیده ایم که در نتیجه این جریان، سایر مراکز هم وارد این عرصه خواهند شد که در نهایت فراگیر شدن این حرکت را شاهد خواهیم بود.

مشاور عالی فدراسیون در پایان اعلام خبر مربوط به زمان و مکان برگزاری این همایش را به وقت دیگری موکول کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد